معرفی فیلم ورزشی-درام؛ پنجه آهنی / Iron Claw

خانواده وان‌اریک در کشتی آمریکا خانواده شناخته‌ شده و البته تراژیکی هستند. سرنوشت آنها بعد از چند دهه حالا به پرده سینما راه پیدا کرده و دست مایه یکی از معروف‌ترین فیلم‌های سال شده.

وان‌اریک‌ها چندسالی است به تالار مشاهیر کشتی آمریکا هم راه یافته‌اند و منظور از کشتی نه آنچه ما به آن عادت داریم بلکه کشتی به سبک آمریکایی یا همان کشتی‌کچ است.

فیلم «پنجه آهنی» داستان این خانواده که بسیار غم‌آلود و تامل‌برانگیز است را مرور می‌کند. شاید برای‌تان جالب باشد که این روزها نسل سوم این خانواده همچنان در کشتی‌ فعال هستند و روی رینگ می‌روند؛ چه دختر و چه پسر.

فیلم در نیمه نخست خود کمی حوصله‌سربر است و تازه داستان یکی از پسرها را به طور کلی حذف کرده تا از حجم داغ این خانواده بکاهد. درواقع در فیلم آقای وان‌اریک را با ۵ فرزند تصویر می‌کنند در حالی که خانواده دارای ۶ فرزنده بوده.

حضور زک‌ ارفون٬ بازیگر شناخته شده فیلم‌های تین‌ایجری که اینبار با هیبتی کاملا ورزشکاری پا به عرصه می‌گذارد باعث توجهات بیشتری به فیلم شدهه.

به طور کلی؛ ارزش دیدن دارد. به خصوص اگر بخواهید کمی سر از کشتی‌کچ در بیاورید و متوجه شوید این ورزش تا چه اندازه فیک و از پیش تعیین شده است و تا چه اندازه کیفیت و تکنیک ورزشکار در آن موثر است.

اولین نفری باشید که نظر می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *