خانواده بکام در قرنطینه خانگی چه می‌کنند؟

روزهای قرنطینه – چه اجباری چه اختیاری- برای اکثر مردم دنیا یک شکل است. باید در خانه‌ها ماند و سرخود را گرم کرد. هرکسی با یک چیزی سرگرم می‌شود و البته بسیاری از مردم هم خواه ناخواه حوصله‌شان سر می‌رود. این وضعیت هم برای سلبریتی‌ها هم یکسان است؛ با این تفاوت که خانه‌های بزرگ و مجلل آنها باعث می‌شود کمتر حوصله‌شان سر برود وسرگرمی‌های بیشتری داشته باشند.

دیوید بکام و همسرش همیشه مورد توجه رسانه‌ها بودند و حالا در اوقات قرنطینه هم تمام سرگرمی‌های‌شان زیر ذره‌بین رسانه‌های ریزبین انگلیسی قرار گرفته. آنها که تا همین یک ماه پیش در میامی آمریکا بودند و داشتند برای تاسیس جدید دیوید یعنی اینتر میامی جشن می‌گرفتند، این روزها خود را قرنطینه کرده‌اند تا از گزند ویروس مرگبار کرونا در امان باشند.

بکام سال‌ها زحمت کشیده بود که تیم خودش را در آمریکا راه بیندازد. با ورزشگاهی جدید و مدرن و در شهری که به ساحل‌هایش معروف است؛ میامی. او توجه‌های زیادی را به سمت تیمش جلب کرده بود و برایش برنامه‌های بسیاری داشت اما کرونا لیگ فوتبال آمریکا را هم تعطیل کرد.

بکام و ویکتوریا از همان روزهای اول مدام طرفدارن‌شان را تشویق می‌کردند که در خانه بمانند و توصیه‌های پزشکی و سلامتی را جدی بگیرند. بکام در جمله‌ای که خیلی هم معروف شد و دست به دست در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخید، گفت:‌ «به‌خاطر آنهایی که عاشق‌شان هستید در خانه بمانید» و حالا خودش هم چنین کاری کرده است.

بکام و همسرش چندین ملک بسیار لوکس در آمریکا و انگلستان دارند. پنت‌هاوس آنها در میامی ۴۲ میلیون دلار قیمت دارد و توسط زاها هدید طراحی شده که یکی از معروف‌ترین معمارهای دنیا بود و چندسال پیش فوت کرد.

خانه آنها در لندن هم یکی از مجلل‌ترین خانه‌ها در کل انگلستان به حساب می‌آید و ۳۱ میلیون پوند قمیت دارد. با این همه دیوید و ویکتوریا، ویلای‌شان در ‌Cotswolds (منطقه‌ای جنگلی در مرکز انگلستان) را برای دوران قرنطینه اختیاری انتخاب کرده‌اند. ویلایی که استخر و سونا دارد و زمین تنیس.

ویکتوریا در این مدت سعی کرده برخلاف معمول همیشه، ویدئوهایی بسیار خصوصی و شخصی از خانواده‌اش در اینستاگرام بگذارد تا به نوعی بگوید چطور می‌شود در خانه ماند و سرگرمی‌های جدید را تجربه کرد. او در روز سوم قرنطیه استوری‌هایی پست کرد که نشان می‌داد دیوید و او در حال پخت اولین کیک‌شان هستند.

بعد هم به کمپین پرطرفدار والدینی پیوست که در منزل‌ برای بچه‌های‌شان مدارس‌خانگی راه انداخته‌اند.

چند روز پیش، ویکتوریا فیلم‌هایی جدید از خانواده‌شان منتشر کرد که نشان می‌داد دیوید معلم هنر هارپر(دختر ۸ ساله‌شان) و کروز(پسر ۱۵ ساله‌شان) شده. پا به پای آنها نقاشی می‌کند و به آنها نکاتی را گوشزد می‌کند. ویکتوریا زیر ویدئو نوشته بود:‌ «دیوید مهارتِ تدریس دارد».

 بکام البته در بقیه ویدئوهای ویکتوریا هم نقش اصلی را داشت. مثلا وقتی که داشت برای هارپر کتاب پیترپن را می‌خواند.  ویکتوریا پایین این ویدئو هم نوشته بود: «در لحظاتی مثل الان که بچه‌ها احساس اضطراب می‌کنند، داشتن لحظات خاص با آنها مهم است.»

اولین نفری باشید که نظر می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *