معرفی فیلم؛ جنتلمن

‌‌‌‌‌‌‌The Gentelman

Action, Comedy, Crime

2019

اساسا یکی از ژانرهای محبوب من ژانر اکشن-کمدی‌ست. هروقت حال و حوصله نداشته باشم و فشار زیادی روی مغزم باشد، چنین ژانری را برای تماشا انتخاب می‌کنم که کمی بخندم. جنتلمن هم از دسته چنین فیلم‌هایی است که البته ریتم تندش ناخودآگاه از مغز شما کار می‌کشد و با اکشن‌-کمدی‌های دیگر فرق دارد.

جنتلمن فیلم فوق سریعی‌ست و برای کسانی که می‌خواهند زیرنویس فارسی را دنبال کنند، کار را سخت می‌کند. بخاطر همین توصیه می‌کنم هنگام تماشایش کنترل دست‌تان باشد که بتوانید عقب و جلو کنید. در یک سوم ابتدایی فیلم اگر دیالوگ‌ها را خوب متوجه نشوید ممکن است داستان از دست‌تان در برود. نیمه دوم فیلم اما ریتم متعادل‌تری دارد.

داستان فیلم گنگستری‌طور است؛ رقبا می‌خواهند یکی از اصلی‌ترین تامین‌کننده‌های ماری‌جوانای لندن(با بازی متئو مک‌کانهی که نمی‌شود دوستش نداشت) را از میدان به در کنند.

فیلم پر از بازیگران درجه یک است و چندباری واقعا شما را می‌خنداند. فیلمنامه بدی هم ندارد و شما را با خودش همراه می‌کند. به شرط اینکه موبایل‌تان را بگذارید کنار و شش‌دونگ حواس‌تان را به فیلم بدهید.(فیلم پیچیده نیست اما ریتم سریع شروعش می‌تواند شما را گمراه کند)

یک دیالوگ جالب هم مک‌کانهی در این فیلم دارد که در ذهنم باقی‌ ماند؛ «اگر می خواهی سلطان جنگل باشی، فقط نباید ادای سلطان را در بیاوری. باید سلطان باشی. نباید شک داشته باشی. چون شک باعث هرج‌ومرج می‌شود»

به‌طور کلی؛ فیلم جالبی‌ست. برای آنهایی که دنبال فیلم سرگرم‌کننده در ژانر گنگستری هستند و می‌خواهند کمی بخندند بسیار توصیه می‌شود.

|هشت از ده|

اولین نفری باشید که نظر می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *