سولشر منچستر را راهی لیگ قهرمانان می‌کند؟

۶ بازی، ۶ برد؛ رکوردی خیره‌کننده برای مردی که هیچوقت به اندازه الان جدی گرفته نمی‌شد. سولشر حالا روح تازه‌ای در #یونایتد دمیده و اتفاقات دارد طوری به نفع او و تیمش رقم می‌خورند که شاید در اولین فصل حضورش در اولدترافورد، دست‌آورد بزرگی کسب کند؛ قرار گرفتن در جمع ۴ تیم نهایی و صعود به لیگ قهرمانان.

منچستر قبل از روی کار آمدن مرد نروژی، آشکارا از جنگ کسب سهمیه لیگ قهرمانان دورمانده بود اما حالا شرایط فرق کرده. تاتنهام دو‌ مهره تاثیرگذارش را از دست داده؛ هری کین مصدوم شده و سون هونگ‌مین راهی جام ملت‌های آسیا. آرسنال دوباره به روند سابقش برگشته و در دفاع با مشکلات عدیده‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کند. آنها برخلاف همه تبلیغات حول اونای امری، فقط دو امتیاز بیشتر از تیم آرسن ونگر در سال گذشته تا بدین‌جای فصل گرفته. پارسال بعد از هفته بیست‌ودوم، آرسنال ۳۹ امتیاز داشت و امسال ۴۱ امتیاز. آرسنال پارسال تا بدینجای فصل ۹بار کلین‌شیت کرده بود و این فصل فقط ۳بار. و همین دفاع ضعیف می‌تواند آنها را در ادامه فضل با مشکلات بیشتری روبه‌رو کند.

چلسی دیگر تیم بالای جدول، مهاجم تمام کننده ندارد و اگر در تعطیلات زمستانی دست نجبناند همین نداشتن تمام‌کننده کار را براش تمام می‌کند. جدول لیگ برتر نشان می‌دهد که با این شرایط منچستر شانس رسیدن به جمع ۴ تیم را دارد:
۳ – تاتنهام ۴۸ امتیاز
۴ – چلسی ۴۷ امتیاز
۵ – آرسنال ۴۱ امتیاز
۶ – منچستر ۴۱ امتیاز

اولین نفری باشید که نظر می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *