درباره مدرن‌ترین تیم ملی این سال‌ها

تیم ملی مدل ۲۰۱۹، مدرن‌ترین تیمی است که در همه این سال‌ها داشتیم. حالا نه تنها در دفاع که در حمله هم به‌روز و قابل اطمینانیم. کارلوس کی‌روش که ۸ سال بیشتر علاقه به دفاع-ضدحمله داشت، حالا و با توجه به خواست عمومی از تیم ملی، پلنی جدید برای تیم ملی طراحی کرده که هیچوقت شاهد آن نبودیم. آزادی عمل بازیکنی مثل اشکان دژاگه در این دوره از مسابقات باعث شده تا هم کیفیت او بیشتر به چشم بیاید و هم جای خالی بازیکن‌های فانتزی باز در تیم ملی پر شود. او و سامان قدوس هم ظرافت مدنظر مردم را دارند و هم قدرت بدنی مدنظر کادر فنی را. تیم ملی گرچه همچنان با یک نوک بازی می‌کند اما وجود بازیکنی مثل طارمی که ذاتا مهاجم است در یک خط عقب‌تر از سردار آزمون، باعث شده تا در محوطه جریمه پرفشارتر باشیم.
ایران ۲۰۱۹ البته شانس خوبی هم در قرعه‌کشی داشته و از این شانس و مسیر آسانش(نگاه کنید به بازی‌های آن‌ور جدول که ۴ مدعی به هم خورده‌اند)، به خوبی استفاده کرده. به قول افشین قطبی «شانس» فرزند «پشتکار» است. وقتی خوب باشی انگار کائنات هم با تو خوب می‌شوند.
کی‌روش در ۳بازی گذشته دست از کنفرانس‌های حاشیه‌سازش برداشته و گرچه مطمئنا حرف‌هایش را گذاشته برای جشن بعد از قهرمانی، اما به قول یکی از کاربران توییتر: «به امید قهرمانی ایران؛ لعنت بر اتفاقات بعدش. ما به این قهرمانی و شادی بعدش احتیاج داریم.»

اولین نفری باشید که نظر می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *